Verzenden en retouren

100% HAPPY GARANTIE

RETOUREN EN RUILEN

Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop. Wat moet je doen om de aankoop retour te sturen?

Je kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren, met uitzondering van:

  • Producten die zijn beschadigd of gedragen.
  • Producten die zijn afgeprijsd kunnen niet retour worden gezonden.
  • Oorbellen

Er zijn twee manieren om je product retour te sturen:

1. OPSTUREN (alleen retour mogelijk)

1. Stuur binnen 14 dagen een email naar webshop@bylaurenamsterdam.nl, vermeld hierbij duidelijk:

 

- Je naam

- Het product met ordernummer

- Reden voor retourzending

- IBAN

 

2. Stuur binnen 14 dagen je product retour naar onderstaand adres in de originele verpakking of een andere stevige envelop/verpakking.

 

by Lauren Amsterdam

Herengracht 236

1016 BT Amsterdam

Nederland

 

3. De kosten en verantwoordelijk voor het retour zenden zijn voor jouw rekening. We raden je aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het pakket kwijtraakt.

 

4. Na ontvangst van je retour betalen wij je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.

 

5. Wij bieden slechts terugbetaling aan. Wil je een artikel ruilen dan raden we je aan om het ongewenste artikel retour te zenden en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel of de juiste maat die je wenst.
Via ons PICK-UP POINT is ruilen wel mogelijk (zie hieronder)

 

 

2. TERUGBRENGEN NAAR PICK-UP POINT (retour en ruilen mogelijk)

 

1. Je kunt je aankoop ook terugbrengen naar ons PICK-UP POINT op de Herengracht 236.

 

Openingstijden

PICK-UP POINT:

Herengracht 236, 1016 BT Amsterdam

 

We zijn aanwezig op maandag t/m zaterdag van 10:00-17:00u, maar om er zeker van te zijn dat er iemand aanwezig is, kun je het beste even een afspraak maken via webshop@bylaurenamsterdam.nl of bel 06-41403111

 

Heb je vragen of opmerkingen neem dan contact met ons op via webshop@bylaurenamsterdam.nl